section

Školní jídelna

Jídlo je do školní jídelny dováženo z provozovny ERTUS.CZ, spol. s r.o. - Postupická 3150/4, Záběhlice, Praha 4.

Objednávání jídel

Strava se objednává v systému na každý jednotlivý den, neobjednaní stravy znamená, že strávník nemá na stravu nárok.

Objednávky a odhlášky jídel je možné realizovat vždy do 14:30 hodin pracovního dne předcházejícímu dni odběru stravy.

Tzn. např.: pondělní stravu je nutné objednat nebo odhlásit nejpozději v pátek do 14:30 hodin a celá sobota a neděle je jako pátek po 14:30.

Odpovídající částka Vašeho kreditu je blokována podle odpovídající ceny a počtu Vámi objednaných jídel na budoucí období.

Částka za stravu je reálně stržena v době odběru stravy (pokud není v dohodnutém termínu strava včas odhlášena).

Je nutné udržovat na kontě dostatečný kredit, aby strávník mohl stravu objednat a systém objednávku akceptoval. Při platbě je nutné zadat správně variabilní symbol strávníka.

Doporučení pro rodiče

Pro bezproblémové zajištění dostatečného kreditu je rodičům doporučeno platit stravné 1 x měsíčně, nejpozději do 25. dne měsíce před měsícem, kdy bude odběr stravy probíhat. Částka za jednotlivý oběd je uvedena na přihlášce. Počet stravovacích dní je dle aktuálního průběhu školního rozvrhu. Finanční přeplatky za stravné budou jednorázově vráceny na účet strávníka neprodleně během letních prázdnin.

Návod na používání aplikace e-jídelníček

Přihlášení/Registrace

Pro vstup do e-jídelníčku se přihlásíte (zaregistrujete) svým platným e-mailem a heslem, které si zvolíte sami. Po potvrzení e-mailu naším systémem si ke svému uživatelskému účtu připojíte strávníka zadáním:

  • čísla jídelny – pokud ho neznáte, najděte si jídelnu v sekci JÍDELNÍČEK tam je uvedeno, vyhledávání funguje fulltextově,
  • přihlašovacího jména strávníka – je stejné jako jste používali na minulé verzi,
  • pinu – je stejný jako jste používali na minulé verzi.

Můj účet

Po připojení strávníka se aktivují informační panely, ve kterých najdete vše potřebné o vaší jídelně, rychlý přehled údajů o strávníkovi, odkaz pro objednávání stravy, sledování finančních pohybů a přehled objednaných jídel.

V menu svého účtu můžete měnit nastavení, jestli se mají zobrazovat v jídelníčku alergeny.

Jídelníček

Pod odkazem jídelníček naleznete, pokud jste přihlášeni, jídelníček své jídelny. Uživatelé, kteří nejsou přihlášeni, mohou svou jídelnu vyhledat pomocí fulltextového vyhledávání.

Novinky v nové verzi e-jídelníčku

1. Vzhled aplikace

Vzhled a ovládání jsme výrazně vylepšili. Odstranili jsme nedokonalosti, které verze Beta 1 měla. Při změnách jsme využili zpětnou vazbu, kterou nám zasílali samotní uživatelé aplikace.

  • Odstranili jsme nutnost posouvat se v týdnech, uživatel má k dispozici všechny dny a stravy pod sebou.
  • Uživatelé s více než jedním strávníkem mohou snadno přepínat mezi strávníky pomocí horního menu.
  • Zlepšili jsme pohyb v aplikaci a udělali jsme ji přehlednější.
  • Na nové palubovce uživatelé vidí všechny důležité údaje aniž by je museli hledat v aplikaci.

Tato verze bude v režimu testovacího provozu zapnutá asi do konce března, pak starší verzi vypneme a v provozu bude jen verze. Po ukončení tohoto testovacího provozu zveřejníme mobilní aplikaci e-jídelníčku. Zpočátku pro telefony s operačním systémem Android a následně pro Iphone. Důvodem zpoždění v nasazení verze pro Iphone jsou delší schvalovací procesy v Apple.

2. Týdenní report

Všichni aktivní uživatelé jídelen, které mají v administraci zaškrtnuto posílání Týdenního reportu dostávají na konci týdne přehled o stravování a stavu konta svých strávníků. Po dobu testovacího provozu verze Beta 2 tyto e-maily mohou posílat všechny jídelny, od začátku dubna to budou jen ty, které mají aktivovaný Balíček 3K. Věřím, že tato funkce zjednoduší komunikaci s rodiči strávníků.


3. Zasílání zpráv z jídelny

Toto je novinka s jejíž implementací jsme zpočátku nepočítali. Díky této funkci, která je také součástí Balíčku 3K, můžete oslovit uživatele e-jídelníčku bez nutnosti vyhledávat jejich mailové adresy. Touto cestou se strávníci a rodiče strávníků mohou dozvědět o všech změnách, které potřebujete zveřejnit (změna ceny stravy, počtu menu, omezení provozu a podobně). E-mail dostanou všichni uživatelé, kteří mají ke svému účtu přiřazeného nějakého strávníka, který je zapsaný do vaší jídelny a není smazaný nebo označený jako nestravující se. Do budoucna počítáme s možností filtrování, pak budete moct oslovit jen strávníky s konkrétní třídy nebo kategorie. 

4. Administrace e-jídelníčku

I v administraci e-jídelníčku jsme udělali některá vylepšení, které vám usnadní práci. Zpřehlednili jsme vyhledávání uživatelů, rozšířili možnosti nastavení a implementovali funkce, které už jsem popisoval výše. Aby vaši strávníci nebo jejich rodiče měli všechny informace, které jim nově prostřednictvím e-jídelníčku poskytujeme, je nutné v administraci provést několik nastavení. Pokud nebude vědět jak na to, obraťte se na naše techniky.

Kontakt

ERTUS – školní jídelny, spol. s r.o.
se sídlem  Americká 517/7, 120 00 Praha 2
IČ:  26477475
DIČ:  CZ26477475
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložka 84807

jídlo je dováženo z provozovny:
ERTUS.CZ, spol. s r.o. - Postupická 3150/4, Záběhlice, Praha 4.

Kontaktní osoba: 
Pavel Coch, jednatel společnosti, 777 774 462, pavel.coch@ertus.cz

číslo účtu školní jídelny: 000043-2908550247/0100

Ke stažení